1. Home
  2. Kennis
  3. Opleidingen
  4. Klantgerichte brieven en e-mails schrijven
15/03
2017

Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

Certified HR Professionals ontvangen voor deelname 10 PE punten

We leren je graag dat je met een e-mail of brief de ontvanger positief kunt verrassen. Doordat je bijvoorbeeld begripvol, attent, overzichtelijk en duidelijk schrijft. In de training laten we je zien hoe je in je brief of e-mail je boodschap optimaal overbrengt. En de lezer activeert. Om bijvoorbeeld contact op te nemen of zich aan afspraken te houden. Dit doen we door samen te bepalen waar een klantgerichte brief of e-mail uit bestaat. En hoe jij deze schrijft namens je eigen organisatie.

Programma:

Twee interactieve, persoonlijke sessies onder leiding van docent René Pastoor. Eigen teksten vormen de basis voor twee intensieve sessies verspreid over twee dagen (8 en 22 februari 2017). Daarnaast krijgt iedere deelnemer toegang tot de online-omgeving MijnPastoor.

We stellen het programma samen vast aan de hand van jouw behoefte en niveau. In ieder geval gaan we aan de slag met de kansen die liggen in je eigen brieven en e-mails. Aan bod komen in ieder geval de onderdelen structuur (een krachtige en persoonlijke inleiding, een heldere en goed onderbouwde kern en een klantgericht slot), taal (leesbaar, kort en krachtig en misschien zelfs B1?) en benadering (servicegericht en positief schrijven).

Locatie:
Nijmegen of Elst
Meer informatie:

Voor vragen en/of aanmeldingen kun je contact opnemen met Pastoor B.V. via info@pastoorbv.nl of 024-3244959.