1. Home
  2. Actueel
  3. Agenda
  4. Agile HR, oude wijn in nieuwe zakken?
19/04
2018

Agile HR, oude wijn in nieuwe zakken?

Het is een hot topic: wendbaar, Agile HR. In deze interactieve workshop word je hierover bijgepraat. Wat is het wel, wat is het niet en vooral: voegt het iets toe aan de bestaande HR-praktijk? Wat betekent deze beweging voor de rol van HR? En over de bestaande HR-praktijk gesproken: bestaat deze nog over 10 jaar?

Na een introductie van Agile, de Agile mindset en de invloed daarvan op de HR functie, word je uitgedaagd om mee te denken over wat Agile HR al dan niet zou kunnen betekenen voor jou en de organisatie waarin je werkzaam bent.

De workshop wordt verzorgd door Esther Visser, een ervaren HR-professional die bij verschillende organisaties vanuit het HR-vakgebied heeft bijgedragen aan de transformatie naar een meer wendbare, agile organisatie. Zie ook: www.Agile-HR.nl

Programma:

17.30 ontvangst met broodjes
18.00 aanvang presentatie
19.30 einde presentatie/aanvang netwerkborrel
20.30 einde borrel

Locatie:
Bren Bedrijfsnavigatie
Kokermolen 11
3994 DG Houten
Meer informatie:

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Marianne T. van der Meulen via info@getacoach.nl. Voor praktische zaken rondom de bijeenkomst kun je terecht bij NVP afdeling Activiteiten via activiteiten@nvp-plaza.nl.

Kosten:
De presentatie is kosteloos voor NVP-leden, niet NVP-leden zijn uiteraard ook van harte welkom maar betalen € 50,00.

Certified HR Professionals ontvangen voor deelname 2 PE punten

Annuleringsregeling:

Wanneer je bent ingeschreven voor een bijeenkomst rekenen wij op je komst en maken we daar kosten voor. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid om te komen (wat natuurlijk altijd een keer kan gebeuren) dan kun je tot drie werkdagen voorafgaand aan de betreffende bijeenkomst kosteloos afmelden. Dat kan heel eenvoudig door op de afmeldknop te klikken onderaan de bijeenkomst of met een e-mail aan activiteiten@nvp-plaza.nlAls je je opgeeft en niet komt en je ook niet tijdig hebt afgemeld, worden de gemaakte administratie- en cateringkosten á € 50,- in rekening gebracht.

Aantal aanmeldingen: 29